28 februari, 2012

28 februari

Hej alla glada! :)
Min vecka här i Östersund har börjat asbra! Helt annorlunda jämfört med Sundsvall. Här har jag en massa vänner att umgås med under dagarna, så jag är asnöjd! :) Igår så var jag med Mamma hela dagen, vi bastade (med Filip - han tyckte det var asskönt, haha!) och så tvättade vi honom :) Sen åt vi hemmagjord pizza som var asgott och pratade massvis. Skönt att få träffa mamma igen efter en så lång tid.

Och på kvällen så träffade jag Lina! :D sååå efterlängtat. Vi pratade om allt som vi missat sen jag varit borta. Det bästa var att hon kom till mig med en Ica påse som var fylld med grönsaker och dipp! Mums. Till det vart det Big brother. Första gången som jag tittade på det å jag är redan fast vid det! -.-

Och idag så har jag varit på stan och fikat med Linnea! :) Det har varit så bra väder idag att jag till och med kunde ha skinnjackan på mig, så jäkla härligt! Vi gick i alla fall runt på stan å suktade efter en massa skor å hade det trevligt :) Å när jag skulle hem så träffade jag Pasha, så vi satt i 2 timmar i det härliga vädret i badhusparken och prata en massa :) Gick till och med över sjön! tänk att jag vågade till slut :)

Och ikväll så blire Top Model med Emma! Ska bli kul att träffa henne efter år å dar som det känns som! Kram på er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar