11 februari, 2012

Man måste ju handla smart ;)

Har nyss kommit hem från att ha varit på stan med sötnosen. Planen var att vi bara skulle gå dit och ta en fika.. Men jag köpte mig lite godsaker (a), tror att det får vara nog nu för ett tag framöver ;)


Drack en smaskig Vaniljlatte på Mat&Prat tror jag att fiket hette. Å när jag satt där så såg jag en massa skor som det var REA på. Så vi gick dit :) 

Och där hittade jag dessa skönheter!

Ett par stövlar som kostade 499:- men som var nedsatta till priset 299:-, OCH om man blev medlem idag så fick man halva priset på Rean! Altså kosta dom mig bara 135 kr! Yeeees!

Och dessa kostade 399:-, dom var inte på rea. Men som gräddet på moset så fick jag 10% rabbat på dom, eftersom jag blev medlem idag, + 10% på stövlarna! 
Båda skorna gick på 494:-. 
Ska ni köpa skor så gör det idag!!! :D 


Fick även med mig lite småprylar - Hårspray, leggings och strumpor! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar