26 januari, 2012

haha kanske dags att avsluta det här någon gång?

Dag 1 - Min favorit serie
Dag 2 - 3 saker du inte vet om mig
Dag 3 - Mitt favoritland
Dag 4 - Favoritsaker
Dag 5 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Favorit band
Dag 10 - Min bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik

Dag 12 - Så här är jag i skolan



Ja, jag är jävligt lat om jag får säga det så, men jag går till skolan när jag måste och jag klarar ALLT ändå :) Vet inte, kan det vara tur? Men nu har jag faktiskt nya kurser som jag är asnöjd med, så jag är pepp på den här terminen och kommer köra gärnet! :)

Dag 13 - Favorit bok
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Favorit stad
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om i natt
Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Dag 23 - Vad ska mina barn heta
Dag 24 - Mitt favorit ställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Barndomsminne
Dag 27 - Min musiksmak
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Dagens klädval
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar