28 januari, 2012

Dag 16 - Bästa resan

Jag har två favoriter där! Shopping resan till Warszawa med pappa, Mimmi och Carro. Jag hade/har aldrig haft så kul med dom, speciellt pappa, på evigheter! Den här resan var perfekt för oss! Pappa visade allt om Warszawa, pappas skolor, klubbarna han brukade gå på när han var i vår ålder, de bästa köpcentrumen, med mera. Det var en riktig upplevelse. Polen är mycket vackrare än många tror! Å det var ju ingen nackdel att vi fick shoppa ihjäl oss! Tack pappa för den bästa resan, än en gång! :D
Jag och syster utanför hotellet

Jag å systrarna utanför Zlote Tarasy, ett STORT jäkla köpcentrum, tror det tog oss nästan 3 dagar innan vi gick igenom hela! Kan ni fatta hur stort det är då? Och mycket snyggare kläder än i sverige!

Jag och min älskade pappa på Hard Rock Café.

Jag, jävligt nöjd, i en affär

Jag och pappa åker häst och vagn genom hela Gamla stan, mina systrar är också med :)

Mina andra favorit resa måste vara den då vi åkte till Danmark! Det var jag och mina systrar, och alla norskar! Först var vi i Göteborg, sov där en natt och åkte till Liseberg. Sen körde vi vidare till Danmark. Mycket skratt och ett ex antal ärr har man från den resan.
Jag i "poolhuset". Hela huset var sjukt!

Jag och Oyvind (tror jag) spelar air hockey.

Jag, syster och Tone - jätte nöjda!

Och jag måste också faktiskt få lägga till att årets Skiweek var så jävla grymt! (än en gång), så den får också vara med där. (Det kommer komma bilder därifrån inom kort.) Men Polen och Danmark är tipp topp! Måste göras om :D 
Verkar ju också som att man trots allt har det roligast med sina systrar, dom är mina allra bästa vänner! Älskar er :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar