27 december, 2011

Uppdatering!

Julens över å snart är det nyår! Stormen Dagmar kändes som en jäkligt bra start på 2012..! Jag som är stört rädd för dåligt väder grät ju som en bebis den kvällen, somnade 4 å vaknade 8 tror jag.. Haha! Det hade rasat nästan 20 träd över vår väg upp till huset, så vi tog oss inte så långt.. Fint va?









Annars så åkte jag, mamma å Simon till Östersund idag. Största anledningen var att vi skulle till Simons gamla lägenhet å hämta möbler, men dom glömde jag.. Så vi gick runt på mellandagsrean istället, men jag hittade Ingenting.. Däremot så gick jag på Wellnesskliniken å köpte mig ansiktsprodukter, den här gången blev det Exuviance. Hoppas de funkar för den där nutrogen black head grejen SÖG, haha:) sen så köpte jag en jacka till Simon, det fick bli en (sen) julklapp för jag hade ju inte köpt en :) å nu är jag äntligen hemma i håsjö, här har dom ström!!!:) god natt på er :)

1 kommentar:

  1. Jag glömde nycklarna såklart å inte möblerna!

    SvaraRadera