14 december, 2011

Har haft en grym kväll:)

Jag gick på lång promenad hem till mamma över kvällen. Mamma bjöd på skitgod mat!! Dillgryta med Lammkött och potatis! Mums säger jag bara. Älskar att äta hos mamma och med mamma:) det är super mysigt!


Hur gott ser inte det där ut då?? Sen åt vi efterrätt, det blev vaniljglass med jordgubbar, ananas å smält vitchoklad! Idéen om att smälta chokladen kom efter att jag tog bilden så det syns inte;)

Sen vid nio tiden ringer Simon å säger att jag ska titta ut genom fönstret. Å där står han!:D fattar inte att han åkte 20(!!) mil bara för att spendera natten med mig. Underbar pojkvän! Så nu ligger han och sover å ska snart kliva upp för att hinna till 7 till Sundsvall! God natt på er!:)

Min plutt!

1 kommentar:

  1. sv; Det är till tv spelet. Man rör sig framför tvn så gör gubben på tvn likadant! :p

    SvaraRadera