29 december, 2011

Äntligen framme!

Då var man framme i Sälen efter 6h 40min! Äntligen säger jag bara, utan gps å karta var det svårt men jag kom fram till slut. Fick stanna å bända några gånger å fråga en äldre dam efter vägen men annars så;) har poppat musik å sjungit hela vägen så nu e jag stört taggad på att få träffa alla! Väntar utanför hunfjällscenter nu:) måste också säga att jag stannade vid en parkeringsficka å när jag klev in i bilen igen å hade åkt en bit så tyckte jag att det luktade konstigt.. Så jag lyste med ficklampan ner på fötterna å vad hade jag inte klivit i om inte skit? Fyfan. Å jag hade på hög värme i bilen så skiten hade smält å börja rinna på mattan.. Mmm.. Slängde ut mattan i snön å trampa på den . Men det luktar fortf.. Jag hoppas att jag har WiFi i stugan så kan jag uppdatera rätt så ofta :) kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar