23 november, 2011

SUPERDUPER GLAD!

Titta vad jag hittade! Och i min storlek!! iiih, den beställde jag med en gång! Så jag får väl hem den om några dagar! Jag är skitnöjd nu! Nu kan jag somna i lugn å ro ;)

Annars idag då.. ja, jag har varit skit lat! Jag vaknade kl 12.. spelade wii.. gick ut med Filip, spelade Wii.. Tänkte (!) åka till JemtBil å fråga när jag kan lämna in bilen, åka till Veterinären å köpa mat till Katterna OCH ringa Umeå universitet! Men då kom jag på att jag hade möte från 16-18 så jag kunde inte göra något av det ovanstående. Så efter mina möten träffade jag Lina! Å det blev Tortilla chips, med fel smak, cheese -.- å cheese dip! å en massa Wii! haha... Jag är lite beroende tror jag.. men det går bra! Imorn ska jag göra allt som jag tänkt göra idag, plus hämta mamma på jobbet å åka till RUSTA! + att jag ska plugga en massa! Å INGE Wii FÖRENS JAG GJORT ALLT DETTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar