23 november, 2011

pigg!

Kom nyss ut i duschen, men jag är hur pigg som helst.. så jag skriver ett till inlägg, får bli om vad jag gjort idag :)

Började skolan med en lektion, sen bestämde jag mig för att plugga resten av dagen.. Det slutade med att jag inte pluggade för jag var så frustrerad över antagningen till våren så jag satt med det och så gjorde jag bara en massa annat strunt. Så jag å Rickard åkte hem till mig istället och spelade Wii! Som jag har fått låna av honom, jag är redan helt fäst vid spelet, det är sjukt roligt! Jag spelar Super Mario Galaxy!


Mamma kom hem till mig ikväll, vi lagade en smaskig middag! (som jag inte hann ta kort på, jag var för hungrig, möhöö) Pasta, med ostsås å skinka å anans! Mjaam :) Vi pratade om lite allt möjligt sen kollade vi klänning till mig, hittade ingen som ni nog redan vet ^^.

Efter att mamma gick hem så kollade jag på Top Model! Åh vad det programmet är bäst! Jag har följt det slaviskt sen första säsongen å det är minst lika bra nu, om inte bättre! Jag håller fan på Alexandria, sen Kasia å Brittani :)


 Sen blev det såklart ännu mer Wii! Å kanske ännu mer nu, hehehe, måste bli trött ;) God natt på er! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar