24 november, 2011

Min första julklapp!

Idag träffade jag Emma efter skolan! Vi åkte till JemtBil där jag bokade en tid, jag får lämna in bilen på måndag å förhoppningsvis så e den klar om några dar! (det var det dom sa) jag var även på djursjukhuset å köpte katt mat. Sedan gick vi på stan å Emma fick ett par sprillans nya skor ;) å jag köpte min första julklapp! Jag blev supernöjd med den, så nu kan jag stryka ***** från listan ;)


Sen hämtade jag mamma på hennes jobb eftersom vi skulle åka runt en massa. Vi ville köpa en massa tvättmedel, schampon, å sånna prylar så de blev ÖB, Dollar Store å Rusta! Fick med en massa saker, dels stor sugrör (som jag letat efter) till mina smoothisar :D och ett fint kort som jag ska skicka till mormor!

Jag gillar Filip i bakgrunden 8)



Och nu ska jag plugga, har äntligen fått tid över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar