26 oktober, 2011

Tisdagen :)

Har haft en riktigt bra dag idag! :D Börjades med en ekonomi lektion som var superintressant! + att tentan kommer förhoppningsvis flyttas fram en vecka! Ska tjata på resten av klassen imorn :)

Efter lektionen åkte jag å Rickard till JYSK för att hämta ut mammas adress, vi passade även på å köpa kuddar ;D Så nu har jag en ny fluffig Höie kudde! (Har inte norskt ö ;))

Sen drog jag till Daffys å käkade, ensam :( haha, men det var lika gott för det ;) Sen hämtade jag Lina å vi åkte hem till mig där vi kikade på Top Model, Desperate, fixade naglarna å pratade en massa skit :D Vi nyttade oss också med morötter å gurka, men dippen blev rätt så misslyckad.. den var vattnig som fil, haha, men god ändå! Klev nyss ut ur duschen å nu ska jag bädda med nytvättade påslakan, skönt! Så nu får inte Filip sova i min säng på ett bra tag ;) Ska ta å städa imorn också så det ser fint ut tills Mimmi kommer! :D Godnatt!

p.s. min dator e så sjukt seg! Så jag har inte tid att ladda upp bilder, får bli imorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar