31 oktober, 2011

Min helg!

Tjenare allihopa! Som ni märkt så e jag ingen höjdare på att skriva här under helgerna, orkar inte göra det helt enkelt :)

Mimmi, Tim och Simon kom iaf till mig i helgen. Och jag har haft superkul! Dom också hoppas jag :D På fredagen då dom kom så bjöd jag på middag, det blev den där kycklingrätten som jag gjorde med Emma en gång :) på kvällen så åkte jag&Simon till hans gamla lägenhet där det var fest. En massa roligt folk! Och jag kan bara skratta, haha, johan johan johan säger jag bara ;)


Moa, Johan, Örjan å Jonas :)

Haha!

På lördag så gick vi runt på stan å kollade i affärer och så åkte  vi till Oktan där dom hade skoterutställningen. Det var inte som jag hade tänkt mig men dom hade ju snygga hjälmar å kläder i alla fall ;) Å på kvällen så drog vi till Marité! Vi förade hemma med Ring of Fire, Reglerna var ju stört roliga! hahah! Vi drog iaf till Marité så att vi skulle hinna se premiären av Ruffriders men jag hade nog för höga förväntningar på hela kvällen så jag å Simon drog rätt så fort men Jonas stannade kvar :) vi möttes sedan upp på Max å svullade! :D


Söndagen var en allmänt slapp dag! vi drog en sväng till Lillänge och sen hyrde vi en film :) Det blev the adjustment bureau! Såg inte riktigt hela för var så trött! Så ska kika på den igen innan jag lämnar tillbaka den :)


Och eftersom jag sitter på skolan så har jag inga andra bilder än dom som ligger ute på facebook, så dom får duga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar