26 oktober, 2011

Min händelserika dag!

Har haft en fullspäckad dag idag! började med lektion kl 8 där det bestämdes att tentan flyttas fram en vecka, GRYMT!! Sen hade jag möte kl 11.30 med inne gruppen i skiweek. Runt tre tiden gick jag å Peter på möte med Marité ägarna (inför preskiweek) och direkt efter det drog vi på SKiweek möte som började 17 å slutade 18. Så jag har suttit i möte från 11.30 - 18.00 (ungefär) idag, helt slut! Men mötet på Marité blev super lyckat! Så boka in 19:e november redan!

Efter mötet skulle jag hem till mamma för att hämta dammsugaren (filip hade hällt ut allt strösocker på golvet å fåt för sig å slicka upp dig. Så de känns som en klibbig sandlåda..). När jag väl kom dit så var Mamma hemma! Så vi drog till Kinarestaurangen (såklart!) å åt en smarrig middag. Supergott! Nu är jag äntligen hemma och ska städa, ordentligt, för en gångs skull. Å förbereda mig inför imorn! Pusspåer!

Orkar inte lägga upp nå bilder idag heller.. segdator.. kommer kanske senare! :)

Å såhär ser mina dagar ut i stort sett varje dag nu för tiden.. så har inte så mycket tid till bloggen tyvärr ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar