17 oktober, 2011

Helgen :)

I staden igen efter en skön långhelg i håsjö! Har varit så himla skönt att få komma iväg från skolan lite, man blir så lugn och bara glad helt enkelt när man åker hem :) Ja, jag säger nu för tiden att håsjö är mitt hem.
Moa fyllde år i fredags så hon hade kalas i lördags och hon bjöd dit en massa söta ungar! Det var riktigt skoj. Och jag å Simon passade på att dra på hotellet å äta en pizza ;) + spela lite.. men det gick inte lika bra ;) Sen igår så tog vi det bara lugnt och kvällen blev kung ;) höhö. Och idag var vi å besiktade Jeepen, eller Simon. Jag låg å sov! haha. Men jag var med när vi skulle hämta Simons bil  albacken. Å på vägen dit så passade vi på att slappa lite framför tv:n i vallsjön :)

Hellst skulle jag ju bara stanna där men jag hade en uppgift som skulle in idag och möten till veckan så det går ju inte.. Sen kom jag på idag när jag var på skolan att jag har hela torsdagen och fredagen ledig från skola (:D!!) så då tänkte jag att jag kunde åka hem tidigare! Men då kom jag på att vi har kickoffen med skiweek, vilket var lite segt just för att jag inte riktigt orkar det. Men det kommer nog bli skit kul! :D Däremot så vet jag inte vad jag ska göra med Filip då :O ??





Bilder från Moas kalas :) tagna med min nya, gryyymma kamera.... 
hoppas ni förstod min sarkasm, den suger!!
Varför fick man inte pröva den i affären??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar