28 oktober, 2011

Fan vad gött!

Fan vad bra den här dagen har börjat! 8.45 var jag hos veterinären och skulle ta bort Filips talgkörtel. Men det gick inte eftersom hans hud hade blivit för tjock eller nått.. Så nu har jag en tid om två veckor igen, och då ska han få operera bort den! Nervöst, men det ska gå galant :) Å inte så dyrt som jag trodde..

10.30 så var jag och Peter på möte igen med Marité! Nu är allt spikat! Och det blir grymma erbjudanden med dryck å annat! Så missa inte! 19:e november!

Nu kommer det bästa! :D Mimmi och Tim kommer idag! :D har längtat som fan! Så dom kommer kl 19.50 å då ska jag hämta upp dom från tågstationen, och jag ska laga en smaskig middag åt dom! :) Ska på systemet en sväng snart igen så jag hinner inhandla allt inför helgen :) Och ikväll ska jag ut å ha kul med alla mina vänner (blev så även fast jag trodde att jag inte kunde), det var okej för Mimmi :) Men ska gottgöra henne och Tim imorn ;)

Då ska vi dra till Marité - Skoterns dag! Kommer bli grymt!! åå så taggad!!! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar