24 september, 2011

Norge! :D

Resan till Norge måste jag ærligt talat sæga var, jobbig och låååång! Men den ær så vært det! I børjan var jag trøtt och var tvungen att stanna før att sova en svæng, men nær jag kom till Mora køpte jag mig en Monster dryck, och då blev allt mycket bættre! Blev pigg och hypad haha. Och vægen mellan Mora och Malung måste nog vara den roligaste, har aldrig varit med om en så udda væd, upp&ner och Høger&vænster gick det hela tiden. Jag åkte iaf kl 10 ungefær och kom fram runt 19, så total resa på 9 timmar!

Nær jag æntligen kom fram så bjød Carro & Marius på mumsig tacos :) Och jag fick jætte fina presenter! Dom visar jag på måndag nær jag kommer hem :) På kvællen så træffade vi Espen och Stine och vi spelade discobowling (som ær 1000x bættre æn i Sverige!) och ni kan ju gissa vem som ægde alla? ;) Kommer bevis på det med ;) Ska sova nu, och imorn blir det sightseeing i Oslo med dom bæsta och partaj hos Espen. Taggad! Ska sova nu, God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar