15 september, 2011

Kvällsis

VEM
Vem är i rummet med dig? Filip
Vem fick du senaste sms av? Simon
Vem tänker du på nu? Simon
Vem pratade du senast i telefon med? Rickard
Vems hus var du senast i? Em.. hus? Hemma i Albacken tror jag :)
Vem önskar du var med dig nu? Simon!
Vem är din favoritsläkting? Min mormor och morfar! <3

VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Shoppar inte så mycket, men lite överallt.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av mamma.
Var åkte du senast bil? Idag när jag skulle hem från gymmet.

VAD

Vad åt du senast? Ostkrokar, höhö
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett nyckelband.
Vad har du på fötterna? strumpor!
Vad är din favorit färg? Gul!
Vilken film såg du senast? Disturbia, helt okej film :)
Vad hör du just nu? TV:n och filip som snarkar ;)


HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jajamen! :)
Hånglat på en bio? Hihi ja :)
Hånglat i skogen? Jaa!
Tyckt att din kusin är het? Haha, nejdå!
Sovit naken? Ja :)
Kört över hastighetengränsen? Haha jaa,
Målat om ditt rum? Nepp!
Dansat framför en spegel? Haha... ja..
Fått hicka? Ja det klart.
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nee
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jaa
Varit i slagsmål? Nej inte vad jag minns..
Smugit ur ditt hus? En gång.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja..
Hånglat med en främling? Nee inte vad jag minns.
Älskar eller saknar någon nu? Ja till båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar