21 september, 2011

ännu mer glad idag!

Har haft en riktigt skön dag idag! Sov ut och gick till skolan och gjorde lite nytta faktiskt. Vet att jag sagt att jag ska ta igen allt, men jag har så mycket planer nu med min födelsedag och annat skoj så jag känner att jag vill prioritera det lite :) Men när september är över då kör jag 100% skolan! Jag lovar!

Solsken!

Glaaad

En av klänningen som både jag å Emma beställde :) Typ 70 kr gick den på, asnice! :) 

Nu ska jag försöka sova, är hungrig men får sova bort det istället. Juste! Var hos Emma idag också, hon och Moa hade lagat en super god middag! Muums, efter det kikade vi på the grudge!!! iih, en bit iaf, tills jag skrek och började nästan böla. Vi bytte till Lejon Kungen, mådde så mycket bättre då ;) haha, God natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar