26 augusti, 2011

hur ska jag göra?

Har många funderingar uppe i mitt huvud just nu. En av dom är såklart vad jag ska göra på min 20 (!!) års dag. Men jag hoppas att det blir förjävla kul :)

Mimmi och jag har ju tänkt att gå på Rihanna konserten.. men vi hade inte riktigt råd när biljetterna kom ut och nu kostar dom 1500 kr. Sen ringde mamma precis och frågade också om jag ville gå på Rihanna/Britney Spears. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för mamma vill ju inte stå och det vill jag. Vore ju hur kul som helst å se båda två. Måste fundera..

En annan sak är att jag typ är hur less som helst på min utbildning.. vet inte riktigt om det är den rätta.. Men jag vet (typ) i alla fall att jag ska gå klart den nu när jag är igång, men jag funderar på att gå en annan när jag är klar med den här. Eller det beror väl på hur det skulle bli med jobb efter den här utbildning. Jag har nog För mycket fördomar, hoppas det inte är så bara.. 

Och jag är inte så pepp på kurserna vi ska börja 2:an med.. Miljöteknik B (A kursen hatade jag), sen en ekonomikurs, kan ju inte bli bättre....



Råd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar