02 augusti, 2011

glader :)

Första dagarna i sthlm har varit asroliga! När jag kom till sthlm åkte jag till nynäs och hälsade på gamla släktningar som jag inte sett på 10 år? De va lite stelt i början men efter ett tag så vågade man prata med alla :) Tvillingarna har blivit skit stora!

Dagen efter så åkte jag, Mimmi&Tim till havet vid Gålö och badade typ hela dagen, hur härligt dsom hellst!! Har SAKNAT havet och det var asbra väder och varmt i vattnet. (Y)

Och igår var det min första dag på City Dental, mycket jobb som vanligt, och igge har ju blodöga (haha) så jag får jobba själv ett tag. Och så träffade jag carrie igår!! Det var nog det bästa :D Fan vad kul det var och se henne! Hade så stört mycket att prata om, och hon var så söt! hihi, ska dra till jobbet nu. Puss!

Längtar efter alla kommande dar, vad mycket man ska hitta på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar