27 juli, 2011

Pengar ÄR och GER lycka!

Gud vilken lättnad! Fick på lön precis, förskottslön, den som jag egentligen ska få i augusti. Tack Berit! Dessutom så är det sista veckan för mig i kyrkan.. tråkigt. Vill hellre jobba där än på C.D! Inte så mycket man kan göra åt det..

Var i albacken igår och klippte gräset med Simon, har aldrig haft så kul när jag klippt gräs, haha, vi raceade över hela gården och klippte i snabb fart, fast simon vann kan man säga.. hans gick mycket fortare..

Ville också lägga upp lite bilder nu men har inte hunnit hä in dom på datorn, så dom kommer imorn. så söta! (Håller också på å rensar datorn så vill inte fylla den med för mycket skit)

Dessutom så måste jag ta å ringa mormor, jag saknar henne fruktansvärt mycket!!!



Notis till mig själv: B ringde mig idag och vi pratade i nästan en timme. Det måste ju betyda nått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar