24 maj, 2011

Vilket krångel

Vilket jäkla strul det är med den här konto skiten på den här bloggen.. :S Måste hela tiden göra en massa på google för att kunna logga in... nu hoppas jag att jag slipper det framöver!

Cyklade till Emma igår på kvällen, för en stund, tänkte jag.. men så blev det inte. Det slutade med att jag också drack och att jag blev kvar till halv 1 eller nått. Det var nå studentfirande på körfältsgrillen med uppträdande :) Riktigt kul var det :) Fast jag bet mig i kinden som fan på något vänster, så nu när jag äter kan jag inte tugga normalt för då biter jag i det som jag redan bitit i en gång.. ni förstår 8) Och Simon blev tydligen surpuppa igår för att jag gick dit, förstår inte varför, men förlåt iaf! <3

Ska nog gå upp till bibblan nu och plugga, måste ju förbereda mig någorlunda iaf :P Sen blire till att plugga körkort, måste lära mig inre&yttre vad de nu heter...

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar