14 maj, 2011

Sthlm, en massa text :)

Hemma efter en lång & tråkig tågresa, men en riktigt rolig vistelse i sthlm :) I torsdag så träffade jag sötCarro, det var riktigt kul och vi hade inte tid med annat än att prata, höhö :) Och som vanligt så fick jag tips på bra/billig mat som kunde äta ;D Så ska pröva det idag!

Sen fick var jag med Mimmi och fick kika på hennes nya lägenhet, superfin var den! Nära Globen och med balkong. Hon åker ju snart till USA, så det var nog sista gången jag träffade henne innan hon åker, kommer sakna dig! :D Och jag är avis, för jag vill också dit! SIX FLAGS!!

Sen igår så träffade jag Becca, med Filip&Arthur :) hihi, riktigt mysigt! Vi skulle vara i humlegården och bara ta det lugnt, men så fort vi kom dit ringde mamma och sa att jag måste skynda tillbaka hem för att dom som ska köpa lägenheten ville skriva på kontrakt.. suck.. Men jag fick massa hjälp av Becca, så tack! :)

Hann inte träffa Laura! :( Har inte sett henne på tusen år känns det som! Det får bli i juni när jag kommer tillbaka! miss u!

Och igår kväll så åt jag en jättegod middag med pappa, och det blev en massa tv-tittande och prat :) Mysigt det med! Och nu är jag tillbaka i Östersund och måste plugga, suck -.- Försöker nu men det går inte framåt. Funderar på att gå hem och bara ta det lungt och ladda inför nästa vecka istället. Känner mig så stressad!

hejdå! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar