10 maj, 2011

Sooommmarvääärme . Jag -> nöjd

Hemma efter en riktigt skön dag :) Imorse när jag vaknade så packade jag en väska och cyklade ut i solen, låg och njöt i flera timmar. Passade på att plugga till körkortet och måla mina naglar, blev gult på händerna och orange på fötterna :D Sen var jag på stan med Linnea och suktade efter sommarskor! VILL HAA!!! Linnea köp ett par åt mig! (a)

Sen var jag på Max med Simon, det var verkligen hur underbart som hellst! För har levt på äckel falukorv med makaroner och äckel ketchup den senaste tiden eftersom jag lägger i stort sett alla pengar på körkortet, men nu fan blev det riktig mat, och jag var så nöjd & belåten efteråt! Överskatta INTE max! Muums!

Sen på kvällen så var jag ute och myste med Emma, Sofia & Markus :) Blev Desperata Hemmafruar med Emma och jag gav henne en ny frisyr! Snelugg och lite uppklippt, blev riktigt nöjd över resultatet =) schteek, god natt!






Jaa Juuust! Jag hade ju sån hemsk ångest över min gigantiska hög med disk i köket och mitt hav av kläder på golvet så att jag höll på att spy! Och vet ni vad? När jag kom hem så hade min sötnos städat och diskat! Love you, pussar till dig :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar