30 maj, 2011

Nöjd Viktoria

Har varit och köpt lite småprylar till Simon i studentpresent idag med Emma :) Blev något litet till Jonas också. Sen så kikade vi på saker till oss själva, vi åkte till Lillängen och köpte oss lite skor :D Var ju 3 för 2, så jag köpte två par skor och Emma 1 par. Mina skulle ha kostat utan rea 450 :-, men med all REA så fick jag två par för 150 kr, PERFEKT för en fattig student om jag får säga det själv ;) Sen skulle jag också behöva en ny mascara, men det tar jag en annan gång, måste räkna ut hur mycket andra utgifter jag har, hehe

Ett par marinblå i skinn,


och ett par svarta i skinn :)


Får hoppas på att dom håller hela sommaren iaf! Nu ska jag städa, lägenheten ska ju vara helt tom på torsdag! Bäst jag börjar :) Snart slipper jag Petra! Wiihuuu! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar