10 maj, 2011

Min helg :)

Har haft en riktigt rolig helg! Eller största delen iaf :)
I fredags så var jag, Linnea och Simon vid badhusparken och hade det roligt och fördrev tiden i väntan på jonas. Så då blev det en massa lek i lekparken och vi var på en affär där man blåser glas, så dom blev sönderstirrade kan jag lova =)


Sen så var vi och grillade vid tunneln i hammarn, typ, riktigt mys! Blev kolbullar, har aldrig smaka, men det kanske jag kommer göra tillslut, fast jag tål dom ändå inte ^^ Här är Örjans, överbränd...


Och Emma :) 

  

Sen hela lördagen var i stort sett tråkig för Simon bodde i garaget och jag hade inget att göra! Men jag fick ur han därifrån till slut och då blev det en massa vatten krig och mys utomhus :) sen på kvällen så åkte vi runt på hammarn med Tove & Matte, typ hur länge som hellst ^^

Nee, nu ska jag skynda mig ut i solen! Hejdåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar