26 maj, 2011

Nöjdare kan man inte bli!!

NU HAR MAN KÖRKORT!!!!!!

Äeej, fyfan vad jag är nöjd! klarade teorin på första försöket och nu uppkörningen! åååh, så jävla nöjd! Finns nog ingen bättre känsla än när man får körkortet! Nu ska jag ut å köra själv för första gången, blir till badet för jag måste springa av mig alla känslor som jag har i kroppen just nu!!

Nu hoppas jag bara att jag klarade tentan som jag hade igår och klarar den som jag har nästa vecka. Då blir hela det här året ultimat perfekt!! WOHOOOOO!!!


Nu fattas bara bilen! Micra! Snart är du min!


Såå jäkla fin! Ska ha en exakt likadan, samma färg å modell. Blir perfekt! Micran från 96 fick jag inte köpa för mamma å pappa, för gammal, men den här är ju mycket finare! :D iiiiiiihhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar