18 april, 2011

Mycket på G :D

Har haft en grymt rolig helg i Albacken med Simon, Jonas, Linnea, Örjan, Emma, Tommy & Johan! Vi skulle överraska Emma för hon fyller år nu i veckan. Det blev Boda Borg, middag och en sen en sjukt rolig kväll! Det blev kanske inte precis som jag hade tänkt mig.. men det blev bra ändå. Och jag kanske borde ha skippat en del saker, men det blev som det blev ;)

Bjuder på en snygg bild från kvällen. Snodde den från Linnea ;)



Snart är det påsk också! Det ser jag fram emot som fan, har saknat landet som bara den så det ska bli skönt att komma hem :) Men jag vill både va i Håsjö och i Albacken, så jag ska prata med päronen och se vilken dag jag kan vara i Håsjö :)
Och jag vill få ett påskägg i år! Sist jag fick det var jag säkert mindre än 10. Det finns nog någon snäll där ute som vill ge mig ett :D


Håller också på och leta sommarjobb.. Jag har ju jobbet på City Dental men jag vill ha något närmre Östersund. Så jag kanske får nått! Ska ringa runt lite idag tänkte jag, får hoppas på det bästa! 

Sen får jag ju inte glömma att jag funderar på att åka till STHLM direkt efter påsk! Har inte varit där på aslänge, jag saknar alla, speciellt Filip! Och jag vill se min familjs lägenhet en sista gång innan vi säljer den :( .. Tråkigt, men ett måste antar jag.. Nu måste jag börja skriva mitt arbete, därför jag satte mig här. Men jag antar att jag måste göra något roligt innan jag börjar med det tråkiga! ;) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar