13 april, 2011

Exalterad!

Jag blir så glad! Allt lägger sig verkligen på plats nu! Jag gör det jag vill, jag söker jobb och hoppas på att jag får ett över sommaren i Östersund. Jag har fått en lägenhet på Frösön, Perfect! Mamma ska flytta till Östersund, och hon kommer imorn och jag ska bjuda henne på en god middag och efterrätt :) Sen om hon vill kan vi ha en rolig tjejkväll, och bara prata om allt. Sen på fredag ska vi kika på lägenheten. Och Filip flyttar in hos mig snart, äntligen! Jag drömmer om beaglar jätte ofta! Alla är filip men dom ser mycket mindre ut, inte valpar utan som dom krympt, det är en lite konstig dröm.. Och nu när jag väl pratar om drömmar kan jag väl lika gärna säga att jag drömde idag om att Simon&Jonas tog droger. Ecstasy och Kokain.. hmm..



Jag förstår inte hur jag kom från allt bra till droger, MEN! Jag är iaf jätte glad att allt lägger sig plats nu! Wihoo. Och i helgen så.. fan kan inte säga, för ska överraska Emma, men säger sen! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar