18 april, 2011

Dag 5 - En bild på ett ställe du varit på

Jag kunde inte bara välja ett ställe, så jag tog de flesta jag varit på som jag har fantastiska minnen ifrån, och ställen som jag gärna skulle vilja åka tillbaka till :)

Jag har varit i Norge i Stryn. Bilderna är mina, så såhär underbart är Norge! Vi tittade på fjordar, bergsklättrade, åkte på någon utflykt där det var en tio meters hög snövägg, och en massa! Det var helt enkelt underbart, och dit vill jag igen någon gång. Då man har råd såklart. 

Underbart!

Sen har jag varit i Polen x antal gånger. Och det är alltid lika kul. Jag stör mig på folk som säger att Polen är ett "fult land". För Warszawa är tusen gången finare än sthlm kan jag säga! Och alla länder har sina ställen som är mindre fina. Men Polen är fan vackert :) Åk dit!

Det här är en bild från pappas gamla högskola :)

Här åker vi häst&vagn genom gamla stan i Warszawa :)

 Sen har jag varit i Globen på en massa event! Här var jag på Disney on Ice. Det är den senaste.
Jag har sett Christina Aguilera, Destiny's Child, Beyoncé, Lady Gaga, Justin Timberlake, Chris Brown, Good Charlotte, NHL i Globen! Och jag SKA se Rihanna nu i
november!

Sen har jag varit i Idre Fjäll nästan varje vinterlov sen jag var liten. Bästa skidstället att åka till! Har varit i Åre, Vemdalen och Bydalen och några till. Idre äger ut alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar