26 mars, 2011

Rastlös säger väl allt..

Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: Viktoria (Felicita) Jankowska
Smeknamn: har många, Vicki, vix, tickis, älg, bajskorv, interna vettni :D
Beroende av: Måste svara ärligt med facebook
Vad behöver du mest just nu: Simon! Känner mig så ensam :(
Vad tror folk om dig: Jag vet inte.. men jag hoppas att det är bra!
Stämmer det? hoppas vare :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår & min mage
Vad säger du för att imponera på någon? att jag har hund......
Hur imponerar man på dig? Gör nånting ballt! Motorer
Brukar du skratta för dig själv? haha jaa, ibland äre ju pinsamt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det står ” Hoppas du är den ända du nånsin kommer vilja ha <333"
Var bor du? i östersund, och ibland i sthlm!
Trivs du där: Klart som fan! :D
Äger du några converse: ofc.
Sprit, cider, vin eller öl: cider & vin
Vad har du för mobil: Byter hela tiden till ngn som funkar, för tillfället någon Sony Ericsson.
Nästa mål i ditt liv:  Klara av Universitetet!
Hur svarar du i mobilen: Aa hej
Vem ringde du senast? Simon
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: God natt och sov gott, jag älskar dig, pusshej
Antal timmar sömn inatt: 7-8 timmar?
Sov du ensam: ja..
Brukar du komma i tid: ja gör mitt bästa :)
När mår du bra:
 Nästan alltid! Om ingen gör mig ledsen såklart :)
När blev du fotad senast: idag!
Hur känner du dig nu:
 Torr, måste smörja mitt ansikte och kropp.
Vanligaste färg på dina kläder:
 Ljusa färger
Vad tycker du om fötter:
 dom är helt ok!
Vad saknar du: Just nu vill jag ha min vovve här! 
Favorit dryck på morgonen: BRAVO Juice! Tropisk
När brukar du oftast gå och lägga dig:
 23.00-01.00.
Är du blyg? ja, å de vill jag inte va!
Sysslar du med någon idrott: Tränar på step in
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
 jaa!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle spana in och ragga på brudar!
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag :D Vill bara ha liiite mer äventyr!
Vad är det värsta du vet?  Mörker och trånga utrymmen!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? typ 2500 :-
Vad längtar du till? Imorrn!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag :)
Vad är det finaste du fått? Ett halsband av Simon där det står: When I am with you, the world looks wonderful" <3
Om fem månader: börjar jag skolan igen! haha
Om ett år?: går jag fortfarande i skolan ;)
Du samlar på: Nada
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
 simon oftast, gillar inte att ringa när jag e ledsen, träffar hellre personen och pratar :)
Har du strumpor på dig nu:
 nope
Är det okej att gråta:
 självklart!
När grät du senast:
 Jag minns inte..
Bär du glasögon eller linser? Nej :)
Har du piercing:
 nepp
Vill du gifta dig: Självklart! :)
Vill du ha barn:
 hihi ja! även fast jag e smårädd
Är du bra på att laga mat: jag är ju inte dålig, men helt ok :)
Är du flygrädd: nee, fast jag skulle inte flyga till australien t.ex. hehe
Hur vig är du: inte vig!
Vilken är din favoritglass: isglass!
Tror du på ett liv efter döden: jag vet faktiskt inte, har så konstiga tankar om det där..
Bor dina föräldrar tillsammans:
 Inte längre :(
Vilken ögonfärg har du:
 blåa
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: minst 3 ggr/vecka
Vad är det viktigaste i livet?: Jag tänker på 2 saker automatisk, alla mina nära och framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar