21 mars, 2011

Jag vill bara..

..skriva, skriva & skriva! Men jag har inget att skriva om, vill lägga upp en massa bilder & grejs, men har inga bilder på den här datorn. Jag skulle ju gå å lägga mig efter att ha rakat benen men jag insåg då att klockan var alltför lite för att gå å lägga mig.. Så jag har suttit uppe tills nu och spelat Bubble Struggle.. är på nivå 49 tror jag, jag kan inte klara den där banan just nu.. får spela mer imorrn.. Nu vrider Simon på sig, jag lär ju väcka han snart. Måste upp tidigt imorrn så det är väl lika bra att tvinga sig till att sova! God natt ;*

På tal om ingenting så ska jag ha en sån här! Nissan Micra <3 Tänk vad fränt att glida runt i en rosa bil med en söt blomma på huven! :D Och dom är ju för söta också!


Nu ska jag ge mig och sova! 

/För pigg Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar