29 mars, 2011

Dag 1- Ett nyligen taget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig själv.

Ska börja med den här månads grejen, ska försöka skriva varje dag men får se hur de blir med det :)

Tog den snyggaste bilden som jag hitta ;) Tagen i Åre!

1. Jag är allergisk mot gluten. Dvs, mjöl och inte mjölk som många blandar ihop det med ;)
2. Jag vill alltid pröva på nya saker. 
3. Jag Älskar att dansa, om jag hade möjligheten så hade jag ägnat mestadels av min fritid till det. 
4. Jag gick på balett när jag var liten.
5. Min hund Filip är den bästa varelsen på jorden, jag älskar honom så otroligt mycket!
6. Jag tycker att kläder som är mode är döläckra men jag använder dom inte för att.. jag inte vågar..? 
7. När personer gör något fint för mig, uppskattar jag det otroligt mycket. Är van vid att ge och inte få. 
8. När jag gick ut gymnasiet för jag överlycklig för att börja universitetet och lära känna nytt folk, men jag skulle lätt gå tillbaka till gymnasiet. 
9. Min dröm är att se världen, jag vill resa och ha kul. 
10. Jag är rädd om naturen och att "jorden ska gå under". Jag hatar reklamer där det står att gorillor, lejon, pandor dör ut. Det gör mig så ledsen. Om jag kunde så skulle jag göra något åt det. Kanske därför jag går ekoteknik programmet? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar